Äntligen!

Äntligen har jag fått tillbaka anslutningen till internet! Den har varit nästan helt borta i flera dagar nu, obeskrivligt irriterande. Vi har tagit upp det med skolan så jag hoppas att det kommer funka nu!

Men, men orkar inte riktigt skriva nu - och har inte heller tid - men tänkte bara göra en snabb uppdatering. Har så mycket läxor den här veckan att jag måste koncentrera mig på dem..

Men tänkte fråga om hjälp till på tors. då vi har internationall food party på skolan, vad kan jag laga för något? (svensk mat då givetvis) Jag och Johanna tänker försöka ta en tur över till Ikea imorgon och se om vi kan hitta ngt - typ knäckebröd eller inlagt sill. Vi har annars tänkt gå på köttbullar, alt. smörgåstårta. Förslag?

Måste ner och äta middag nu innan jag hungrar ihjäl!

Kram på er!
// Gina

En klassiker... ;)

..and this is just brilliant! hahah


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vi hade också exakt samma sak på min skola. :P Köttbullar var populärt. Iaf i Edinburgh kopplar alla ihop svenskar med köttbullar. Och LINGONSYLT. Glöm icke!



:D

2009-10-13 @ 23:15:57
Postat av: Soffi

Haha "doooooo!", låten var ju oväntat catchy dessutom :P

2009-10-15 @ 16:18:34
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Sandra Mittjas

åh låter superskoj, sådant brukar vara uppskattat :) saknar dig gina! hoppas du mår bra, och att allt är bra där borta. släng iväg ett mail om du har lust- [email protected]



/ Sandra

2009-10-15 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0