Last weekend in Bristol

Det här är slutet på min tid i Bristol, sista helgen är slut och på onsdag har jag mitt stora prov. Men på torsdag är det Christmas party + 40 årsjubileum för skolan som startade redan 1969, så än finns det saker att se fram emot. Jag åker också till London innan jag flyger hem så det känns inte så ledsamt.

Men den här helgen inledde jag, Judith och Johanna med en kul kväll hemma hos mig. I lördags besökte vi ss Great Britain - The World's First Great Ocean Liner. Vilken var ett roligt museum, jag gillar ju skepp, så att få springa omkring i ett gjorde snabbt min dag. På kvällen mötte vi upp fler tjejer och idag har jag bara tvättat och tagit en fika ute.


Bristol by the sea.


Valentina o ss Great Britain.


Stor båt.


Hattar är alltid kul.


Compact-living.


Undslapp inte regnet denna dag heller - och ja mitt trogna rosparaply
har efter ett långt liv gått sönder. snyft


Men folk kan ha kul ändå.

Vi ses snart!
Glad 2:a advent!
// Gina


Kommentarer
Postat av: Soffi

Åh vilken fin hatt! Lite Willy Wonka-aktig :D o du som trodde att jag skulle ha sönder ditt paraply om jag lånade det, du klarade det alldeles själv ;) kram!

2009-12-07 @ 17:56:25
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilket underbart paraply synd att det har gått sönder. Fina bilder särskilt den med alla båtar och mysiga hus från Bristol. Ska bli härligt att du kommer hem. Stor kram och lycka till i morgon.

2009-12-08 @ 16:11:24
Postat av: Soffi

sv: Haha den är ju så bra att sjunga med till "we're in the jainhouse noow, we're in the jailhouse nooow"! Dom andra låtarna är bra också ju, men man har ju lyssnat på dom så många gånger nu :P dessutom kan man göra deras dans till In the jailhose ;)



Tack för julkortet förresten! Det var jättefint! Snyggt att du hade skrivit med rött så det såg ut som att det hörde till kortet :D

Ja just det, morfars meny verkar jättegod ju, mummaaa :P

2009-12-10 @ 12:14:16
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Hans-Erik

Ha det så kul i London och välkommen hem sen.

2009-12-11 @ 07:08:50
Postat av: Gina

Bättre sent än aldrig pappa, tack så mycket!

2009-12-11 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0