Tillfälligt avbrott...

Måste börja med att be om ursäkt för det låååånga avbrottet. Det har berott på datorproblem, resa tillbaka till Sverige och andra störningar (läs läxor).

Men nu är jag tillbaka och ska försöka vara lika duktig som jag var tidigare. Har dock inte riktigt tid nu, måste plugga, men jag bjuder på lite bilder istället.

Windsor Castle:







Stonehenge, Salisbury Cathedral:




Vädret var väl inte det bästa...


Men det klarnade när vi nådde katedralen, som var inomhus...




Hörs snart igen!
// Gina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fina bilder fast vädret var dåligt. Hoppas du hade trevligt i kväll. Det är bra med avbrott i pluggande för att hämta ny energi. Klockan är rätt mycket här 00.32. Ska gå och lägga mig så fort jag borstat tanden.



Pappa hälsar och Sofia sover.



Stor kram

/mamma

2009-11-05 @ 00:33:14
Postat av: Soffi

Jag har ju redan sett alla bilder, men dom är jättefina i alla fall! Gillar verkligen den där staketet sticker upp framför Windsor Castle :)

2009-11-05 @ 22:30:47
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen, det gick jättebra i bowlingen slog personligt rekord i första serien med 169 påäng och vann totalt. Hur var danskursen? Du får lära mig stegen när du kommer hem. Tänker krypa till kojs nu, ovanligt tidigt för att vara jag. Sov gott.

Kram

mamma

2009-11-05 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0