International Food Party

Igår var det då dags för den "internationella mat festen" då alla elever på skolan lagade mat från sitt eget land och bjöd på. Lärarna var också med och stod för drycken. Jag och Johanna åkte som sagt var till IKEA för att hitta någon "rolig" svensk mat, slutade med att vi nöjde oss med knäckebröd och Kalles kaviar. Tillsammans med Emma från Uppsala bakade vi sedan chokladbollar och det andra tre svenska tjejerna gjorde kanelbullar.
Vi körde tekniken klara, färdiga, gå! och alla slängde sig över maten på en gång. Mycket bakverk och choklad var det på borden men också mycket mat och ja jag var mätt efteråt!




Känner ni igen loggan?


Mums..



Före...


Före...


...efter!


...efter!


Johanna, Valentina, Emma, Nadine.


Noelia, Lisa och jag.

Imorgon ska jag hälsa på drottningen på slottet i Windsor men även privatskolan Eton.

See u later!

Kram // Gina


P.S. Sandra, jag var bara tvungen att fota detta som ett bidrag till din samling, även fast jag gör det motvilligt - kan inte vara hälsosamt att vara så besatt... ;)


Kommentarer
Postat av: Soffi

Mmmm köttbullar! Vad gott allt såg ut!

Vilka gjorde marängerna? :D

2009-10-16 @ 18:50:11
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mums såg ju riktigt smarrigt ut det där ;) Inspirirade mig just till att baka chokladbollar själv..



Haha gud vad skojigt med trummorna! Om jag kunde spela trummor hade jag LÄTT köpt det där setet ;)

2009-10-18 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0