Windy, rainy day

Efter att ha överlevt tre veckor i ett klassrum med nysande, hostande och snoriga elever, har mitt imunförsvar gett efter. Så idag har jag en slapp dag hemma i mitt rum, skulle egentligen följt med Lisa och Noelia (den nya spanska tjejen i vårt hus) på en shoppingrunda men känner att det skulle vara för jobbigt. Bättre att vila upp sig nu så att man mår bra i veckan ist. Känner också att det var ett bra beslut att inte föja med skolan till Cambridge idag. Vädret är också blåsigt och regnigt idag så man missar inte något. 

Här är lite bilder från förra helgen när jag bakade totalt 3 kladdkakor men även ett gäng kokostoppar. Bild också från Browns i torsdags då vi åt afternoon cream tea.




Mmmm...



Mmmm...

Nu ska jag gå ner och hämta en kaka och en kopp te!

See u later!

// Gina


Kommentarer
Postat av: Soffi

Haha jag älskar första bilden! Du hypnotiserar alla med din kladdkaka :D

2009-10-03 @ 16:40:52
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: nattaaa

gud, gör ni ingenting annat än äter! :P

kladdkakan goes worldwide, det är trevligt

puss!

2009-10-03 @ 18:46:26
Postat av: Mamma

Vad gott det skulle vara om man fick smaka av dina bakverk. Men med Lisas hypnotiserande blick så försvann de nog i ett kick. Är hemma från jobbet med dunderförkylning. Hasse är inte riktigt kry men jobbar. Sofia springer omkring med tandborsten i högsta hugg, ska till skolan om en liten stund.



STOR KRAM

2009-10-09 @ 09:00:52
Postat av: Ulrika

Hej! yes jag har skype nu. lägg till mej!

2009-10-09 @ 12:33:10
Postat av: linn

guud vad gott! vad mysigt det verkar!!! haha kladdkaksepidemi i bristol ;P stor kraaan på dej gino

2009-10-11 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0