Då var man framme då...

Jaha, då var man framme.

Efter att ha åkt ut till Arlanda vid 6 i morse och sedan landat i London vid halv tio, väntat på att bussen skulle gå till Bristol kl 12 och äntligen tagit en taxi till Wellington Park visar det sig att det inte är det underbart fina lilla hus med blå dörr jag ska bo i utan i huset brevid. Min lilla drömbubbla sprack rätt snabbt när jag klev in i detta lilla hus. Ett ord bara: smutsigt. 
Jag klarar bara inte av att leva i en sådan miljö, så det blir till att STÄDA, noga.

Jag har valt ut ett rum men vill absolut inte bo kvar här, inte bara för att det ligger smutsiga sänglakan på golvet, men mkt därför. Det bor två personer här redan, en tjej från Taiwan och en kille från korea. Båda verkar trevliga.

Måste väl försöka ta tag i denna situation nu... och nej jag är inte överdrivet negativ! Om ni såg denna säng skulle ni heller aldrig överväga att sova där.

Hörs snart igen!
Gina

Kommentarer
Postat av: Soffi

Usch jag hörde från mamma o pappa hur det var :/ men det fixar sig säkert imorrn!

2009-09-13 @ 19:24:33
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nä men hallå?! E d nåt hus precis bredvid elr?

Ja flytta!

2009-09-13 @ 22:11:07
Postat av: lollo

hej gina!

lycka till!

2009-09-13 @ 22:12:13
Postat av: Sandra

Usch låter inte som någon höjdare. Standarden i England/Skottland är dock betydligt lägre än i Sverige, men smutsiga lakan..? No thanks!



Allt kommer säkert bli jättebra så snart du flyttat. :) Själv är jag åter i Sverige den 7e..



2009-09-14 @ 12:42:05
Postat av: Nathalie

Haha men vad i hela?

schysst att de skickat en bild på huset brevid! Jag undrar verkligen hur tankegången gick där...

Men det blir säkert inga problem att hitta boende :)

2009-09-14 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0