En vecka senare

Har varit här i Bristol en hel vecka nu. Jag börjar känna mig hemma i mitt "nya" rum nu så det känns bra. Nu ikväll kom det två nya tjejer hit till Wellington, en från Schweiz och en från Holland. Ska visa dem till skolan imorgon, konstigt att vara den som berättar hur allt går till här helt plötsligt...

Här kommer lite bilder ifrån helgen, festivalen var lite (mkt) av en besvikelse då den visade sig vara väldigt liten med mkt lokala band. Men vädret har varit underbart, faktiskt inte regnat en enda gång sen jag kom, peppar peppar, och det kändes som om det var sommar igen både igår och idag, trevligt.


Här bor då jag, inte Downing Street men nästan? haha



Bristol festivalen hade en snygg logga iaf.



Här är Johanna från Sverige och Lisa från Taiwan.



Fina Bristol, del av hamnen.



Universitets byggnad.

Glömde säga att jag var på Primark idag, köpte en fin skjorta för 9 pund. Gud vad mycket kläder och grejer dem har, tre våningar!

God natt på er alla!
// Gina




Kommentarer
Postat av: Nathalie

ey yo :)

Sikken turing att du verkar trivas. Annars hade det ju varit tråkigt.

Jag tycker att din blåa dörr är väldigt fin, fast jag skulle nog vilja påstå att den är lite mer åt det turkosa hållet.

Har du träffat harry potter än??



kram banan :D

2009-09-21 @ 12:43:52
Postat av: Gina

haha jag har en jättefin turkos dörr. och nej ingen harry har siktats än.. konstigt. puss

2009-09-21 @ 18:20:49
Postat av: Nathalie

btw så hamnar man på en porrsida om man stavar adressen till din blogg fel. Märkligt. Först trodde jag att du ändrat om designen och personligheten totalt, rent utav blivit lite desperat, och detta efter bara en vecka! vilken tur att jag hade fel.



turkost är väldigt fint :)



puss å kram

2009-09-21 @ 20:56:40
Postat av: Soffi

Åh du har en blå dörr! Precis som i Notting Hill, fast fel nyans :D

2009-09-25 @ 20:26:40
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0