Friday on my mind!



Okej inte så mkt kvar av denna fredag men har haft lite internetproblem så jag skriver nu ist!

Nästan två hela veckor har gått nu, skolan har man kommit in i och vi börjar förbereda oss inför det stora provet i december.

Veckan har gått så fort! I måndags gick jag och Lisa till "studentpuben" där det på måndagar är fullpackat pga "1 £ á pint". På tisdags kvällen var det som sagt välkomsdrink för de nya studenterna, skolan har blivit INVADERAD av 18 åringar från scweiz o holland/nederländerna. Men det är kul med nytt folk.
Igår hade lisa och jag tänkt stanna hemma (mkt läxor) men vart övertalade av Adeline o Perrene (de nya tjejerna i huset) att komma med på the pub tour, vilket var kul då vi kunde umgås mer med de trevliga spanjorskorna som åker hem om en vecka.
Imorgon åker också Lenka från Tyskland hem, så vi hade ännu en fredagseftermiddag fylld med matlagning tills. med fyra schweizare. Jag gjorde kladdkaka, vilket var mkt uppskattat, så uppskattat faktiskt att lisa tvingade mig att göra en till att ha imorgon till spanjorerna men som snabbt alla koreaner åt upp. (okej vi donerade den till hyunah, som också åker imorgon, mkt uppskattat även där.) Så det blir väl ev. till att göra en vid frukost om vi ska ha med oss en till spanjorerna imorgon.

Imorgon ska vi nämligen till Bath, som ska vara en helt underbar liten stad. Bildbevis kommer.

Här är lite bilder från veckan:


Vår fina gatuskylt.


The Suspension Bridge.


Avon Gorge Hotel.


Adeline o Perrene.


Dagens outfit, haha.

Stor kram till er alla!
// Gina 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Haha för fan vad komiskt me kladdkakorna. Gud vad kul. Jag vill oxå va med känner jag nu! Hehe. Men asså, fan vad bra d verkar va. Gud vad orättvist.

Kan du inte slå en pling nån dag? KRAM!

2009-09-26 @ 09:54:32
Postat av: Soffi

Neeeeej inte dagens outfit! Jag slutar läsa din blogg om du fortsätter :P

2009-09-26 @ 12:51:16
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Gina

haha jag vet. kladdkaka är universiellt uppskattat! ;)

Men har du skype ullis, ladda ner det gratis annars så kan vi prata. Mkt bättre än att ringa dyrt!

KRAAM



och sofia jag lovar.. att detta var en engångsförteelse! har du sett den andra videon?

2009-09-27 @ 13:23:35
Postat av: Anne-Marie

Du kan öppna kladdkakekondis

2009-09-28 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0